Kursus kt Trolak Perak

Salam..lps aku balik dr Langkawi aritu, aku kna g Trolak Perak lak..ada kursus kat sana..br je dpt balik umah skjap dah kna out station semula..mmm..lama lak tu dr 8-17 aug 2008..dpt rehat 3 ari je kat umah..jumpa ofismate, family then kna 'bpisah' kejap..xpe la..dah keje kan..aku tau korang pun mst bz ngan keje kan..wlu bz cmner skalipun jgn abaikan family & kwn yg salu support korang dr blkg k :)

Kt saner aku jmpa ramai jgk kwn2 br..dr lain2 jabatan lak tu..byk jgk r kenangan kat saner..yg patah tgn pun ada..ni sumer gara-gara lawan tarik tali..tp kan dlm ramai2 tu ada sorang mamat ni kuat giler..bdn dia pun bagak jgk..cm body builder ckit..kitaorg pggl dia 'badang'..mmg kuat giler tp salu dtg lewat g kuliah..huh!

Mcm2 program kitaorg buat ke saner..hepi manjang..ye r dpt jumpa balik member2 lama..badge aku ada 13 org..so dpt jumpa sumer..tp msg2 dh berubah ckit..mgkin sbb faktor jarak & umur kot..huhu

Bila dh lama x jmpa mst r byk prubahan kan..aku pun x tkecuali jgk kot..tp ape pun kitaorg msh rapat..Haaa..ni la mbr2 badge aku yg 13 org tu..x sumer yg ada ms amik pict ni..tah maner tah lg 2 org tu g..nasib la kan..maner yg ada jer r :) kitaorg keje bersepah 1 mesia..ada yg kt Seremban, Perak, Langkawi, Selangor, Melaka, Pahang & x lupa negeri asal aku..JOHOR.. utk org Johor..ape kabo mu disaner :)
Ni lak pict masa aku nak g jungle trekking..msa tu dah ptg..kitaorang kna bjalan kaki sejauh 2.5km utk smp ke pintu msk hutan tu..jauh siot..dh la pnt bjalan pasni kna turun naik bukit g..cian aku kan..sob! sob! sob!

Ni la yg dinamakan proses bjalan kaki sejauh 2.5km tu..huh!

Yg ni lak msa malam terahkir sblm kitaorg exam..ada dinner msa tu..mkn chinese food..mlm tu kitaorg sumer kna pakai baju kaler kuning..mcm nak buat perhimpunan 'bersih' lak kan..ni mbr2 aku yg 1 kumpulan ngn aku msa kt saner..nama kumpulan aku 'ORRIX'..korang ada bkenan kt saper2 x.. :P

Ni lak hamper utk kumpulan kitaorg..kitaorg dpt tempat ke 2 kumpulan tbaik..ingatkn dpt tmpt 1st td..tp xpe r wlupun dpt tmpt ke2 hamper tmpt 1st samer beso ngan kitaorg jgk..ahak ahak ahak!








0 Response to "Kursus kt Trolak Perak"