MAHA 2008

Salam..aritu kat KL ada buat MAHA 2008..mcm2 produk ada..org yg dtg jgn citer r..ramai giler..tah aper tah dorg carik :P
Kali ni MAHA tu dorg buat kat area Serdang..dkt ngan UPM..tempat pameran MAHA kali ni agak tsusun & cantik..aku rasa tempat ni nnt jadi tmpat tetap buat MAHA kot..aku agak je r..kat situ ada 4 dewan A,B,C & D..dewan A menempatkan agensi kjaan yg tlibat secara lgsg or x lgsg dlm industri pladangan ni..kt cni byk r jbtan/ Ngo yg buat pameran dorg..ciap ada sawah padi skali dorg bwk..Dewan B lak menempatkan agensi yg tlibat di peringkat antrabgsa..kt cni ada tunjuk pict lembu2 gemuk, kambing kacukan, buah, sayur..tp sumer beso2 saiz dia..Dewan C lak menempatkan teknologi yg membantu dlm sektor pladangan lak..ada manyak mesin, jentolak & mcm2 lg r..sepupu aku pun ada kat cni..tp bkn jd mesin r ..dia wakil kpd KULIM BHD..dorg ada buat pameran kat MAHA ni..thn lps dia ada jgk tp aku x smpt nak jmpa dia..tp kali ni aku dpt jmpa dia :) Dewan D lak menempatkan produk IKS..manyak woo makanan kt cni..mcm2 ada..aku beli madu lebah kt cni..dah lama aku cari yg ori..mmg byk jual kt luar tu tp ssh nak cari yg ori..lama jgk r aku lepak saner..mmg seronok tgk industri IKS bkembang pesat..kbykan peniaga adalah org Melayu..so saper kata kjaan x tolong org Melayu..ada beratus produk makanan kat ctu..bangga lak aku tgk org Melayu maju..bravo bravo..syabas mera baiya..inspekter shahab pulis station..ahak ahak ahak
Ni pict aku masa kat MAHA aritu..
Ni lak pict aku ngan sepupu aku..bagak woo body dia..cam lembu kacukan lak..patutnye ko dok kat Dewan B tu..sori Padeli..aku gurau jek :P Aku x dpat nak borak lama ngan dia sbb ramai sgt dtg booth dia..so aku pun jln2 cari makan :)



1 Response to "MAHA 2008"

  1. MR.WILD_DRAGON says:
    9 September 2008 2:26 PG

    Jalan-jalan cari makan tak per....jng Jalan-jalan cari penyakit.......ok.....Walau Aper pun.ah...lu pikir la sendiri....